Instrucțiuni detaliate despre cum se returnează produsele.

Aceste instrucțiuni se aplică numai returnării bunurilor nedeteriorate.

Ați primit un articol achiziționat de pe vikibaby.de care nu vă place dintr-un anumit motiv și doriți să îl returnați neutilizat în termen de 14 zile. Cum procedați pentru a returna articolul și banii cât mai repede posibil și cu costuri minime?

Termenii și condițiile noastre prevăd că retururile în termen de 14 zile sunt responsabilitatea clientului. Cu toate acestea, pentru clienții din Germania sau Austria, oferim retur pe cheltuiala noastră datorită contractelor noastre cu transportatorii.

Deci, ce ar trebui să fac?

  1. Trimiteți-ne un formular de retur completat. Acesta va fi întotdeauna atașat la e-mailul de confirmare a primirii comenzii dvs. Dacă nu îl găsiți, îl puteți descărca de aici.
  2. Apoi vă vom contacta prin e-mail sau telefon pentru a afla când vor fi transportate bunurile pentru colectare.
  3. Nu vă vom trimite o etichetă de retur și nici nu va trebui să luați bunurile nicăieri. Îl vom ridica de la domiciliul dumneavoastră.
  4. Ne informați prin e-mail sau telefon că mărfurile sunt ambalate și gata de ridicare.
  5. Aranjăm ridicarea și transportul mărfurilor și apoi vă informăm cu privire la data ridicării.
  6. Odată ce mărfurile ajung la depozitul nostru, le vom verifica pentru a vedea dacă sunt complete și dacă sunt deteriorate.
  7. Dacă totul este în ordine, vom emite o notă de credit și vom rambursa suma creditată pe cardul sau contul indicat în formularul de retragere.

 

Aceasta este procedura ideală, dar dacă apar situații neprevăzute, fie din partea noastră, fie din partea dumneavoastră, le vom rezolva prin comunicare promptă prin e-mail sau telefon.